Наред с линковете, които сочат към Вашия сайт, качественото съдържание е другият важен фактор, който би Ви помогнал да се класирате на челни места в Google и останалите търсачки.
Дори, ако приемем, че вече сте създали съдържанието на сайта си и то според съответните ключови думи, за които искате да бъдете намерени, нищо не пречи да инвестирате малко усилия и да направите съдържанието на сайта си още по-добре оптимизирано.
1. Използвайте вътрешни връзки между страниците
Направете списък със стари страници във Вашия, които се класират добре и добавете линк от тях към нови страници на сайта, които също са важни за оптимизация на сайт през 2020.
Опитвайте се да не повтаряте един и същ анкор текст.
Дори, ако тази проста и лесно изпълнима тактика не Ви помогне пряко, то може да бъдете сигурни, че ще повиши времето, което потребителите прекарват на сайта Ви, броя на страниците, които разглеждат, а това са все фактори, които алгоритмите на Google вземат под внимание.
2. Добавете инфографика към старото си съдържание
Дори текста да е отпреди две години, но все още е актуален- вдъхнете му нов живот като сложите една инфографика на страницата.
Тази тактика е приложима най-вече в блог статии, в които присъстват множество факти, събрани най-често от проучване. С
ъберете всички факти, цифри и проценти на едно място и намерете дизайнер, който да Ви направи инфографиката.
След като качите инфографиката това придава напълно нов живот на страницата.
Можете да споделяте линка към страницата на същите места, в които сте го правили преди, без това да се приеме като спам, нещо повече хората предпочитат да „четат“ инфографики вместо текст, което не бива да
Ви учудва, защото 500 думи текст могат да бъдат „прочетени“ само за 7-8 секунди в една инфографика. Кой цени повече времето си от съвременния човек?
3. Няколко нови линка към старото съдържание
Текстът на страниците Ви е написан без грешки, чете се лесно, поднесената информация е интересна и полезна, но въпреки това не успявате да видите тази страница на челни места в Google.
Причината може да бъде в това, че няма никакви или има прекалено малко количество линкове сочещи към конкретния url адрес.
Опитайте се да намерите релевантни страници в интернет, от които можете да вземете линк.
Ако вече сте изпълнили точка номер две и сте си направили инфографика, линкбилдингът може да бъде много по-лесен, защото можете да предложите на хората използват инфографиката Ви на техните сайтове, като в замяна посочат източника и поставят линк към него.
Друг плюс на инфографиките е, че можете да ги събмитнете в директории за инфографики и отново да си спечелите линк, посочвайки източника- Вашия собствен сайт.
4. Социални сигнали
Говорейки за линкове към старото съдържание, не можем да не споменем и важността на социалните сигнали.
Може би, не толкова важни като добре написаното съдържание и линковете, споделянията от сайтове като Facebook, Twitter, Pinterest не остават незабелязани от Google.
Нищо не пречи да споделите съдържанието си по един ненатрапчив начин във Facebook групи и общности.
Ако страницата Ви е на английски, не пропускайте и Reddit.