5 причини да стартирате Вашата PPC реклама през 2015

24.12.2014

Автор: Красимир Димитров

Много хора не са запознати с предимствата на PPC (Pay Per Click) рекламата спрямо традиционните начини (телевизия, радио, печат) и не осъзнават, че по този начин бизнесът им губи пари.

В тази статия ще изредим 5 причини защо трябва да стартирате Вашата PPC реклама през 2015 година.

  1. Плащате само, когато човек е заинтересован. Една от причините, поради която PPC рекламата е удобна за използване е че знаете къде отива всяка стотинка, която сте похарчили.
  2. Имате контрол върху бюджета и знаете, че ако изхарчите повече пари, ще получите повече посетители, което пък ще доведе до повече продажби.
  3. Подходящото време на подходящото място. Едно от предимствата на PPC рекламата е, че можете да определите целевата си група изключително точно. Някои от факторите, които можете да таргетирате са: възраст, пол, интереси, час от времето на рекламата, геолокация и платформа. Напълно възможно е да адресирате рекламата си до 30 годишни жени, живеещи във Варна, които между 19.00 и 20.00 търсят рецепти онлайн, нещо, което е невъзможно със стандартните методи за реклама.
  4. PPC показва резултати изключително бързо. Естествено органичното SEO е по-добра стратегия за дългосрочни резултати, но резултатите при PPC рекламата могат да бъдат наблюдавани само часове след създаването на кампанията.
  5. Можете да използвате PPC, за да захранвате другите си рекламни канали с информация. Ние много често използваме PPC, за да тестваме използваемостта на различни ключови думи, които после ще преследваме с оптимизация за търсачки. Повече информация за това как да използвате SEO и PPC заедно може да прочетете в тази статия.

В момента PPC рекламата може да Ви звучи като нещо фантастично, но не прибързвайте с изводите. Ако искате да се впуснете в сферата на PPC, трябва да имате предвид, че PPC рекламата не е нещо лесно. Добрата PPC реклама изисква усилия, а перфектната PPC реклама изисква стратегия и дългосрочно планиране. Заради това не е добра идея да поверите PPC кампанията си в ръцете на човек без много опит, защото в противен случай можете да изгубите много пари. Ако искате да започнете Вашата PPC рекламна кампания още днес, не се колебайте да се свържете с един от нашите експерти.

СПОДЕЛИ:
FacebookTwitterLinkedIn