Във форумите за онлайн маркетинг често се носят слухове за различни техники за оптимизация за търсачки, които са имали магически ефект върху класирането на някои сайтове.
Проблемът с Интернет форумите е, че информацията там не се подновява от потребителите и често можете да попаднете на теми от преди 3-4 години.
В една динамична сфера, каквато е оптимизацията за търсачки, такава информация не трябва да се приема за актуална и трябва да се подставя под въпрос.
В тази статия на theseo.bg ще изредим няколко погрешни схващания за SEO в Интернет пространството и защо според нас те вече не са валидни.
-
- Най-често срещаният мит е, че “използването на целевите ключови думи прекалено често в сайта Ви ще доведе до добро класиране”. Тази техника датира от преди 10 години, когато Google алгоритъма е бил в основната си форма и е взимал предвид само няколко фактора за класирането.
-
- “Скриването или маскирането на текст добавя стойност към сайта Ви”. Не само, че това по никакъв начин няма да Ви помогне, а и може да навреди на сайта Ви, тъй като скритите линкове и съдържание вече се наказват от
-
- “МЕТА таговете са най-важната част от on-page оптимизацията на сайта”. Мненията за това дали Google взима предвид META таговете се различават, но е сигурно, че дори и те да имат ефект, то той е изключително малък и има други по-важни фактори, които играят роля в on-page оптимизацията.
- “Добавянето на сайта Ви в голям брой директории за сайтове ще Ви бъде достатъчно, за да се класирате за всяка една фраза”.През 2008 това беше основната техника за off-page оптимизация и действително се постигаха забележителни резултати, но Google разбраха, че се злоупотребява с тази стратегия и взеха мерки.
В момента директориите за сайтове нямат голяма линк тежест, но присъствието на сайта Ви в org и Yahoo Directory определено би се отразило положително на Вашия Page Rank.
Има и други остарели SEO техники, които се използват и до днес, но те нямат същата популярност като изброените горе.
Ако мислите, че сме пропуснали някой SEO мит, не се колебайте да го споделите в секцията за коментари и ние ще го добавим към статията.