7 съвета за оптимизирано и качествено съдържание

17.10.2014

Много хора, които се занимават професионално с оптимизация за търсачки казват, че когато се пише дадена статия то трябва да се следват опредени правила, така че  тя  да допада най-много на Google бот-а. Това не е изцяло вярно според нас и заради това ще изредим няколко полезни съвета за това как може да пишете оптимизирано и качествено съдържание.

Съдържанието, което произвеждате задължително трябва да е свързано с темата на сайта Ви.

Много често виждаме нещо подобно на сайтове за климатици да пишат ревю за най-новия iPhone. Освен ако най-новият iPhone няма функция за контрол на климатици, то не трябва да го споменавате в сайта си.

Използвайте ключовите думи, които са тематични за сайта Ви и не следвайте никакви формули за това колко често трябва една дума да се среща в статията Ви.

Ако усещате, че споменавате ключовите думи прекалено често, би било добра идея да използвате техни синоними. Това ще направи статията Ви по-лесна за четене и ще изглежда добре в очите на Google бот-а.

Заглавието е от значение. Заглавието на статията е първото нещо, което потребителят чете, а на всеки е известно, че първото впечатление е най-важно. Поради тази причина си заслужава да отделите малко повече време само за заглавието.

Отговаряйте на въпроси.

Най-често потребителите търсят нещо онлайн с цел да намерят отговор на техен въпрос.

Ако Вие знаете как да отговорите на въпросите им, то задължително това трябва да бъде част от вашата стратегия за съдържание. Още по-добра идея е да давате възможност на по-знаещите посетители да отговарят на тези въпроси. Google харесва такъв тип сайтове и много често Yahoo Answers излиза на първа страница за различни въпроси зададени на английски.

Направете списък с неща. Както виждате тази статия е списък със съвети за оптимизиране на съдържанието и се чете доста по-лесно отколкото ако беше написана само с параграфи. Човешкият мозък е мързелив и усвоява много по-бързо информация, когато тя е разбита на малки части.

Правопис и граматика. Макар това да се разбира от само себе си, в Интернет е пълно със сайтове, за които човек може да си каже, че са писани от ученик от 3ти клас.

Качество, а не количество.

Тук не мислим, че има нужда от обяснения. Бъдете човек и пишете за хората. Това може би е най-важният съвет в тази статия. И не забравяйте, че Вашите потребители са хора и че те са крайните оценители на сайта Ви.

Ако се чудите между това сайтът Ви да има повече ключови думи или да бъде по-лесен за четене от потребителите Ви, то определно трябва да се фокусирате върху хората, а не машините.