Много хора, които се занимават професионално с оптимизация за търсачки казват, че когато се пише дадена статия то трябва да се следват опредени правила, така че тя да допада най-много на Google бот-а.
Това не е изцяло вярно според нас и заради това ние от theSEO ще изредим няколко полезни съвета за това как може да пишете оптимизирано и качествено съдържание.
Съдържанието, което произвеждате задължително трябва да е свързано с темата на сайта Ви.
Много често виждаме нещо подобно на сайтове за климатици да пишат ревю за най-новия iPhone. Освен ако най-новият iPhone няма функция за контрол на климатици, то не трябва да го споменавате в сайта си.
Използвайте ключовите думи, които са тематични за сайта Ви и не следвайте никакви формули за това колко често трябва една дума да се среща в статията Ви.
Ако усещате, че споменавате ключовите думи прекалено често, би било добра идея да използвате техни синоними. Това ще направи статията Ви по-лесна за четене и ще изглежда добре в очите на Google бот-а.
Заглавието е от значение.
Заглавието на статията е първото нещо, което потребителят чете, това се отнася и силно при локалното SEO. На всеки е известно, че първото впечатление е най-важно. Поради тази причина си заслужава да отделите малко повече време само за заглавието.
Отговаряйте на въпроси.
Най-често потребителите търсят нещо онлайн с цел да намерят отговор на техен въпрос.
Ако Вие знаете как да отговорите на въпросите им, то задължително това трябва да бъде част от вашата стратегия за съдържание.
Още по-добра идея е да давате възможност на по-знаещите посетители да отговарят на тези въпроси.
Google харесва такъв тип сайтове и много често Yahoo Answers излиза на първа страница за различни въпроси зададени на английски.
Направете списък с неща. Както виждате тази статия е списък със съвети за оптимизиране на съдържанието и се чете доста по-лесно отколкото ако беше написана само с параграфи.
Човешкият мозък е мързелив и усвоява много по-бързо информация, когато тя е разбита на малки части.
Правопис и граматика. Макар това да се разбира от само себе си, в Интернет е пълно със сайтове, за които човек може да си каже, че са писани от ученик от 3ти клас.
Качество, а не количество.
Тук не мислим, че има нужда от обяснения. Бъдете човек и пишете за хората. Това може би е най-важният съвет в тази статия. И не забравяйте, че Вашите потребители са хора и че те са крайните оценители на сайта Ви. Винаги правете Маркетинг в социалните мрежи.
Ако се чудите между това сайтът Ви да има повече ключови думи или да бъде по-лесен за четене от потребителите Ви, то определно трябва да се фокусирате върху хората, а не машините.