За първи път от Google обявиха Пингвин обновлението през Април 2012, а основната цел на този алгоритъм е да намалява доверието към уеб сайтове, чиито входящи линкове не са от високо качество.
Ако имате съмнения, че Вашият уеб сайт е наказан от това обновление, проверете дали имате значителни спадове за някои от ключовите си думи около следните дати на Penguin обновленията:
- Пингвин 1 – 24 Април 2012 – това обновление цели да накаже сайтове, които са свръх-оптимизирани, използваните критерии тук са заглавията на входящите линкове към Вашия сайт.
- Пингвин 1.1 – 26 Май 2012
- Пингвин 1.2 – 6 Октомври 2012
- Пингвин 2.0 – 22 Май 2013 – само година след първото Пингвин обновление от Google решиха, че трябва да вземат още мерки срещу борбата със спама. Това обновление цели да накаже сайтове, които купуват линкове, създават спам линкове(линкове от директории, многобройни блог коментари) и като цяло използват неетични техники за link building. За разлика от Пингвин 1, това обновление гледа входящите линкове към всички страници (а не само главният домейн) и може да накаже индивидуални страници от сайта Ви, което прави откриването на наказанието по-сложна задача.
- Пингвин 2.1 – 3 Октомври 2013
- Пингвин 3.0 – това е последно обновление на Пингвин алгоритъма, което излезе през Октомври 2014, промените от този алгоритъм все още се въвеждат и ако имате спад в трафика в последните 2 месеца, има голяма вероятност да сте наказани от него. Този алгоритъм продължава да наказва сайтове за лоши линкове и Пингвин 3.0 цели да обнови базата си данни с нови сайтове, които трябва да получат това наказание и да премахне наказанието от сайтовете, които са отстранили проблемите си.
Отстраняването на наказание от Пингвин обновленията може да бъде сложен и дълъг процес.
Извършването на link одит и използването на Google Disavow инструмента е основната стратегия за справянето с проблема.
За да предпазите сайта си от бъдещи наказания е добре да спазвате нашите препоръки за качествени линкове, те са публикувани на следния адрес от блога ни.
Ако не знаете как да използвате информацията в горепосочените статии, свържете се с един от нашите експерти и ние ще Ви помогнем.