Маркетинг: 6 стратегии за повече продажби

28.11.2014

 

 

В наши дни процентът хора, които пазаруват онлайн, се увеличава с всяка изминала година и този процес е най-виден около Коледните празници.

Наскоро добавихме изработка на онлайн магазин към нашето портфолио от услуги и в тази статия ще споделим няколко добри практики, които ние намираме за важни за увеличаването на продажбите.

  • Създайте чувство за неотложност у потребителите си. Това може да стане по няколко различни начина, например с индикатор за изчерпващи се продукти. Този метод е ефективен, когато сте сигурни, че Вашите потребители ще купят една или две бройки от продукта, който продавате. Друга често използвана техника е да сложите брояч до времето, когато изпращате последната пратка от склада си. Често хората се отказват от купуването на продукт онлайн, защото няма да успеят да го получат навреме, по този начин ще стимулирате потребителите си да извършат продажба преди определен час.

 

  • Включете доставката в цената на продуктите. За потребителите няма значение дали ще платят 15 лв. за продукта + 4 лв. за доставка или 19 лв. за продукт с безплатна доставка, защото в крайна сметка винаги плащат 19 лв., но безплатната доставка привлича клиенти и увеличава успеваемостта на продажбите. Това е често използвана техника на хората, които продават продукти в Ebay, но работи еднакво добре и за стандартни онлайн магазини.

 

  • Бъдете описателни с продуктите си. Много хора не пазаруват онлайн, защото са фенове на идеята „Око да види, ръка да пипне“, но Вие можете да промените това като добавите подробна информация и снимки за продуктите, които предлагате.

 

 

  • One-page checkout (плащане в една страница) е техника, която също може да ви донесе допълнителни продажби тъй като премахва досадата от създаване на акаунт и попълването на многобройни полета.

 

  • Online чат е нещо задължително за всеки онлайн магазин. Как бихте се почувствали ако отидете в магазин и там няма продавач-консултант, който да отговори на въпросите Ви. Проучване на Forrester твърди, че 44% от потребителите са закупили продукт след проведен онлайн чат с консултант.

Тези и още много други техники са основните стратегии, които ние имаме предвид, когато създаваме Вашия онлайн магазин.

Ако имате въпроси или се интересувате от изработка на онлайн магазин, не се колебайте да се свържете с един от нашите експерти.