Съдържание без текст?!

30.11.2015

 

Когато се спомене думата „съдържание“, повечето хора си представят текст и по-точно писане на статии.

Именно, със статиите идват и едни от най-големите разходи в SEO оптимизацията, особено ако говорим за конкурентна ниша, за която статиите е препоръчително да са дълги и с голяма стойност за читателя.

В тази статия ще Ви покажем как можете да използвате вече написаните си статии, за да ги трансформирате в различен тип съдържание.

Новият ресурс може да бъде използван за изграждане на беклинкове, но ако искате можете да го публикувате и на сайта си.

Типовете ново съдържание, на които ще се спрем са: аудио, видео, инфографика и презентация.

Не Ви обещаваме, че ще е лесно да се справите сами с всичко, а още по-малко, че можете да го направите качествено и бързо.

  • Аудио подкаст
    Ако имате приличен микрофон и тиха стая, качеството на аудиото ще ви изненада приятно. Не е лоша идея да запишете статия от блога си, а след това можете да използвате записа, за да го сложите на страницата на самата статия. Това ще е полезно за хората, защото някои предпочитат да слушат, вместо да четат. А, знаете че щом нещо се харесва на хората, то се харесва и на Можете да изградите няколко беклинка от аудиото си, като го събмитнете в подкаст директории (да, както има директории за статии, така има и подкаст директории).
  • Видео
    Вече сте свършили трудната част, а именно да се престрашите да застанете пред микрофона и да покажете на света колко хубав глас имате. С още съвсем малко усилия можете да превърнете аудиото във видео и да го събмитнете в няколко видео платформи като YouTube, Vbox7, DailyMotion. Ако видеото се е получило добре, можете да го постнте и в собствения си блог.
    Видеото ви може да бъде анимирано, но има и по-лесноизпълними варианти. Можете да запишете екрана, което дори е перфектният вариант, ако обучавате зрителите си как да направят нещо.
  • Инфографика
    Инфографиките са страхотен ресурс, който хората обожават, защото им спестява време в четене и осмисляне на фактите. Ако инфографиката се е получила добре и е на тема, която е интересна на много хора, можете да се потрудите още малко и да я разпространите в интернет. Първо събмитвате в директории за инфографики, а след това можете да пишете имейл на блогъри, за да им покажете инфографиката и да им кажете, че могат да я ползват, като поставят линк към източника. Естествено, подбирайте блогъри, които се интерсуват от темата на инфографиката.
  • Презентация
    Работата по писане на един блог пост отнема по около един час, а понякога и повече, в зависимост от дължината на поста и от времето за проучване на темата. Само пет минути са нужни, за да направите от блог статията си презентация. След това я събмитвате на места като: net, issuu.com, scribd.com и други.

Като резултат от събмитванията на новите ресурси, ще имате беклинкове от изключително авторитетни сайтове и ще внесете разнообразие към линк профила си.

Както знаем, Google не обича еднотипни линкове, така че колкото по-различни са линковете, които сочат към сайта Ви- толкова по-добре за Вас.